Modalitati si conditii de livrare

Urmarirea comenzii. Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, din sectiunea “Istoric comenzi & facturi”. Daca ai nevoie si de alte informatii decat cele afisate in contul tau, trimite-ne un email la office@broderie.ro. Iti vom raspunde in cel mai scurt timp. 

Modificare sau anulare comanda. Daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, te rugam sa ne anunti cat mai repede la numarul: 0232 217260 interior 105 sau 126.

Modalitati de livrare. Cand inregistrezi comanda poti sa alegi si modalitatea in care vrei sa ti-o livram.

Livrare prin curier rapid. Comanda ta cu produse Art Expert va ajunge la tine in 1-2 zile lucratoare din momentul in care predam coletul curierului.

Ridicare din showroom. Daca produsele pe care le-ai comandat sunt pe stoc in showroom le poti ridica imediat. Daca produsele nu sunt pe stoc in showroom-ul pe care l-ai selectat cand ai inregistrat comanda, te vom anunta pe email sau SMS cand acestea vor ajunge in showroom ca sa treci sa le ridici. Din momentul in care au ajuns, produsele sunt pastrate in showroom timp de 3 zile lucratoare. Livrarea in showroom se face gratuit. Daca ai platit deja comanda inainte sa vii sa o ridici (cu cardul online, in rate, prin iTransfer, ordin de plata), te rugam sa ai actul de identitate la tine, ca sa iti putem inmana produsele. Pentru persoanele juridice este necesara si o imputernicire din partea firmei. Termenele de livrare se refera la comenzile pe care ai ales sa le platesti ramburs/ numerar.

About

Twitter

  • Twitter feed loading

Facebook